Dolunay_dolunay Kızlar yeni hamileyim çatlak önlemek için kullandığınız önerdiğiniz bir şeyler var mı, bebek yağı sürüyorum Arko krem sürüyorum diğerlerine göre daha yağlı diye yatmadan önce, gün içinde 2 lt yakın su içiyorum. Size de danışmak istedim 🌸
Nurr_22_22 Dolunay_dolunay bebek yağı kullandım 9 ay catlagim olmadı ama doğumdan sonra da bir süre daha kullanmanız gerekiyor
Ebbruc Dolunay_dolunay 30 haftaya kadar çatlamayan ben bugün çatladığımı farkettim. Genetik olarak yatkınlık varsa genelde kaçınılmaz oluyo çatlamak, ben badger belly kullanıyorum uzun süreli bi nemlendirme sağlıyo bide bol su içmek lazım vücudu nemli tutmak için
Larraa Aslında yapmanız gereken her şeyi yapıyorsunuz. Erken de başlamışsınız. Ben 18. Haftadan sonra bio-oil ve lierac kullanmaya başladım. Bol su içiyorum Artık gerisi genetiğimize ve cilt yapımıza bağlı 🌸☺️
Dolunay_dolunay Larraa bio-oili duydum ama bi o kadar memnun olmayan da var emin olamadım annemde hiç çatlak yok 2 çocuk doğurdu maşallah ben kendimden emin olamıyorum
Merve034 Kizlar bu çatlak olayı tamamen cilt ile ilgili ve genetik. 36 haftalıgim 2 hafta önceye kadar bir gram catlagim yoktu 2 bun içinde hop diye çatladım. Hindistan cevizi yağı kullanıyordum her gün , losyon vs. Catlayacagin varsa catliyorsun maalesef 🥲🥲
Dolunay_dolunay Merve034 evet çok haklısın ama yine de bir şeyler yapayım diyorum Hindistan cevizi yağı tüylenme yapar mı acaba
Merve034 Dolunay_dolunay yani bende bir tüylenme yapmadı, yapmaz diye düşünüyorum hiç öyle bir şeyde duymadim
Dolunay_dolunay Ebbruc su içmeye alışmaya çalışıyorum. 1 lt sonra çok zor akıyor içemediğimde vicdanen rahat edemiyorum 🥹
Ebbruc Dolunay_dolunay havalar soğudu artık vücut ihtiyaç duymuyo gibi geliyo ama yine de zorlamak lazım hamilelik haricinde bile