Hulyasyn Merhaba, doktorum vitamin kullanıma başlamalısın dedi ve bir marka söyledi ama ben araştırmadan almak istemedim, hamilelikte hangi multivitamini kullanıyorsunuz marka önerir misiniz ? Bir de benim şu an elim de olan Genesis Max
Gamzeli-annee Hulyasyn elinizdeki regenesis max mı. Ben iki hamileliğimde de onu kullandım gayette memnun kaldım
Eliffyamann Hulyasyn elenetal 2 kullanıyorum bence çok başarılı, içinde olan hiç bir vitamin değerimde düşme yaşamadım bebeğin gelisimine de katkısı olduğunu düşünüyorum omega3ten kaynaklı, doktorunuz guzel önermis
Aysgll1 Hulyasyn doktorum bana da başından beri regenesis max verdi doğuma kadar kullanıcam memnunum içeriği çok zengin
Hulyasyn Aysgll1 evet içeriği çok zengin sadece d vitamini göremedim içeriğin de kafamı sadece o karıştırdı. Bende 3 aydır onu kullanıyorum şu an 16 haftalığım
Hulyasyn Muzikcianne doktor elinde olan hazır reçete edilmiş ilaçları herkese önerdiği için, bu da genel de ilaç firmalarının önerdiği ilaçlar oluyor. Evet araştırmak zorundayım çünkü bebeğimin ve benim sağlığım önemli. Tek bir öneri ile yol almak ne derece doğru sizce ?
Evrimnbe Hulyasyn hamileliğimin 7.haftasından itibaren multıvitamin kullanıyorum omepa vm adı da doktorum 9 ay boyunca kullanıcaksın dedi onu kullanıyorum. Nates fertes markasının demir ilacını kullanıyorum onuda 5.ayda kullanmaya başladım. Şuan 6.5 aylık hamileyim artan sırt ağrılarından dolayı bu ay da d vitamini kullanmaya başladım. Onun adı da nbtlife D3 K3 hiç birini tabi doktora danışmadan kullanmayın her bünye her hamilelik farklı ihtiyaç farklı
Hulyasyn Evrimnbe çok teşekkür ederim bilgilendirmeniz için not aldım hepsini ihtiyaç dahilin de soracağım doktora
tosuncuk25 Bana da 7.haftadan itibaren Omegrav verdi fiyati cok fazla geldi. 12+5 haftaligim. 1740 TL fiyati var. Elenetal mi önerirsiniz? Buna devam ettirecek doktor da bana birakiyo tabi icerikleri genelde aynidir diyor.