Elis27 Kacinkurasii bence cinsiyet öğrenmek için 15 hafta ve sonrası olmasi gerekiyor eğer pozisyonu müsait ise rahatlıkla öğrenebilirsiniz kontrolünüz yarın mi ?
Asi_07 Kacinkurasii devlet hastanesi takipliysen o haftalarda genellikle söylemiyorlar pozisyonu uygun değil yada daha erken deyip geçiştiriyorlar 18 haftalıkken öğrendim ben muayeneye girmeden tatlı birşeyler yiyin şansınızı deneyin
Haappyymomm Kacinkurasii 12 haftalıkken ikili tarama testi için inceliyordu doktorum cinsiyetini gösterdi devlet hast
Kacinkurasii Elis27 normalde haftaya randevu alacaktım ama Dr 2 hafta müsait olmayacakmış sadece yarın musaitligi vardı ben de bir umut aldım 😄
Elis27 Kacinkurasii gitmeden çikolata yiyin ve öğreneceğinizi düşünüyorum inşallah gösterirse en doğru hafta zaten bir vok Dr 15 hafta ve sonrasında bakılmasını tavsiye ediyor bizede haber ver cnm
Elis27 Asi_07 ben hiç ümitli değilim o konuda benim gittiğim Dr başka hastasına 5 aylıkken söylememişti birisine 6 aylıkken söylemişti yani neden söylemiyor anlamıyorum onuda
Asi_07 Elis27 evet malesef çoğu söylemiyor Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah bebeğinizi önemli olan sağlıklı olmaları tabiki ama insanda merak ediyor işte
pnar-123 Asi_07 emin olmak için olabilir banada erkek dendi şimdi. Kıza benzetti benimde kafam karıştı şuan 23 haftalığım ben mesela daha tam net bişey yok
Elis27 Asi_07 tabikide anne olarak bebeğinin cinsiyetinin merak edilmesi gayet doğal ve normal insan kızım oğluşum diye sevmek istiyor cinsiyetine göre tabiki
Kacinkurasii Oğlumu 13 haftalıkken öğrenmiştim bunu kız gibi hissettiğim için belli olur mudur diye düşündüm 😄
Elis27 pnar-123 bebeğiniz 23 haftalık olmuş nasıl olabiliyor hani cinsiyeti söylendiğinde kC haftalikti ve ne kdr süre sonra tekrar farklı cinsiyet söylendi
pnar-123 Elis27 kaç haftalıkken söyledi hatırlamıyorum ama 15 16 haftalık olabilir ilk söylediği zaman. Şimdi 22 haftalığız kızda olabilir erkekde dendi 24 haftalıkken şeker yüklemesine gıdecem ozaman tekrar bakılcak