Benim kuzenim anamur devlette dilara alpana doğum yaptı önce normal denetmişler sonra sezer yana almışlar acil(takipli oldugu doktor nihat hocaydı sancısı gece olunca icapçı doktor dilara denk gelmiş) ölümden döndüm diye anlatıyor kuzenim. Ben bu yüzden hiç riske atmadan anamede gidiyorum. Hem devlette odalara eşlerimizi almıyorlarmış odalarda iki kişilik olunca ben güvenemedim.