Sürekli sancılarım var nst’de de çıkıyor ama düzensiz çok yoruldum sancı çekmekten ne yapsam bilmiyorum bir yanım bir an önce doğsun istiyor diğer yanım vakti vardır diyor🥲 Doğum başlaması için neler yapıyorsunuz ya da yaptınız? Önerilere çok çok açığım🫶🏼