Kizlar kızım 21 aylık 4 aylık hamileyim doğumum Nisan sonu Mayıs başı kızımı emziriyorum Şubat ayinda 2 yaşına girince kesmek istiyorum emzirmeden şimdi sorum Şubat’ta emzirmeyi biraktirrsam sütüm 2. Bebeğim doğunca tekrar gelir mi 2 ay sonra yani lütfen bilgisi olan yazsın 🙏