Moonfaced Masalceylan inşallah testte problem vardır 3 aylık bebeğim var herkesi kınardım başıma gelmese bari yarın doktora gideceğim
Moonfaced cereNehir_02 3. Ayına yeni girecek bebeğim var daha adet olmadım inşallah yoktur yarın doktora gideceğim
Moonfaced Nazo_avlu Dilsad Guneyinannesi1 sweetmom_ mhrmom Mommirac cereNehir_02 Masalceylan Kızlar 2. Testi yaptım test bozuk çıktı iki çizgide çıkmadı kan verdim negatif çıktı testler bozukmuş yüreğim kor gibi yandı vallahi haber vermek istedim
sweetmom_ Moonfaced Hayırlısı böyleymiş. Hem daha doğum yapalı 3 ay olmuş zor olurdu. Allah en iyisini biliyor inşaAllah bu minnosun biraz büyüsün Rabbim sağlıkla nasip etsin.
Moonfaced Masalceylan hamilr olabilirim diye ödüm koptu bir kızım bir oğlum var başka bebek istemiyorum herkesi kınardım yanlışlıkla hamile mi kalınır diye bu korku bana yetti
Moonfaced sweetmom_ yanlış anlaşılmış başka bebek düşünmüyorum bir kızım bir oğlum var hamileyim diye ödüm koptu
Mommirac Bence kadin hamile olmadığı icin değil olacak korkusu yüzünden yüreğim kor ates gibi yandi demiştir çünkü bebegi henuz küçük
Moonfaced Mommirac evet yanlış anlaşılmış daha yeni doğum yaptım sayılır bir kızım birde oğlum var başka çocuk düşünmüyorum