Zuluss yürüyüşunu hareketini eksik etme canım umarım geçer. Muhtemelen gebeliğin son haftalarindasin parmaklarım şiş demişsin çünkü kan basıncında azalma da olabiliyor. Ellerini sıkıp gevşet(yumruk yapip aç) o zaman dolaşım artar, geniş rahat kiyafetler giyin, ellerine krem sürüp masaj da uygula. Geçmiş olsun