Kızlar herkese hayırlı geceler 39+3 üm inanılmaz kolay hamilelik geçirdim çok şükür ama son zamanlarda artık stresten duramıyorum herkesin hala doğurmadın mı sorularından çok sıkıldım doguma dair hiçbir belirtim yok wc sorunum bile yok bir gün gitmesem gitmem yani yapmadıgım egzersiz yemediğim şey kalmadı cuma gününe kadar doğmazsa doktorum suni sancı veririz dedi ondan da çok korkuyorum sezeryan istiyorum ilk dogumum siz ne durumdasınız?