Glsh23 ben 25 haftaligim canım 2.gebeligim şunu farkettim ama gün içinde ben ne kadar hareketli olursam bebeğim hareket etmiyo veya ediyo ben o kosturmacada anlamıyorum ama uzanıp vücudumu dinleyince kıpırdanmaya başlıyor doğduktan sonra da ilk iki üç ay sürekli uyanmalari ağlamaları bunla alakaliymis ya zaten hareket halinde anne karnında gibi hissedip rahatliyolar ama uyudu diye bırakınca yıkıyorlar ortalığı:))