Kızlar bugün son kontrol vardı normalde 18 kasımda sezeryan olucaktım fakat doktor cuma aç karnınla hazırlıklı gel cuma alabiliriz dedi tansiyon problemim var ilaç kullanıyorım ama solunum sıkıntısı olabilir küvez olayı olabilir dedi yaşayan varmı benim bidliğim 38 den sonra sağlıklı oluyolarok stres oldum