Salihaa16 16 hafta siddetli bas agrısı yasıyorum gozlerimi acamayacka derecede kızlar bu normal mi bu haftalarda yasayan var mı hapta icemiyorum parol iyi gelmiyor ne yapabilirim cok siddetli agrıyor
BusrAsil2019 Salihaa16 bu haftalar da bende çok yaşamıştım bir kaç hafta sürüyor sonra geçiyor merak etmeyin. Ben minoset üstüne de sade Türk kahvesi içiyordum sadece o şekilde kesiliyordu isterseniz deneyin
Papatyam--01 Cidden baş nıye ağrıyor anlamıyorum ağrıdıgında ılık bir duş sonra uyku rahatlatıyor bende öyleyim:/