Mrvaydn18 olay şu canım 3lü tarama testini yaptırdım ordaki doktor bana ayrıntılı ultrasyon için ya Etlik yada zekai tahire git dedi sonuçları bana getir dedi bende zekai tahirden randevu aldım gittim içeri aldılar beni normal muayane gibi ultrasyondan baktılar doktormuydu bilmiyorum asistanda olabilir 2 li ve 3lü testin sonucunu sordu ben iyi çıktı dedim ayrıntılı ultrasyon için geldim başka hastaneden dedim onların elinde bi kağıt vardı benim bilgilerim yazıyordu doppler sonuçu diye bi bölüm var kağıtta oraya Aminosentes alımı önerilir yazmış bana hiç bişi demedi c bloktan randevu alacaksın ayrıntılı için dedi tamam dedim çıkarken orda bi defter var oraya bana karnımdan sıvı alınmasını istemiyorum diye yazı yazdırıp imza attırdı hemşire şimdi eğer öyle bişi olsa bana açıklama yapması gerekmiyormu