Ozlem_Oren_003 Ben daha 7 haftallığım ama kalp atışını bı turlu duyamadik belki bı ümit kıpırdadığını hissederim diye düşünüyorum
isiksinem45 Ozlem_Oren_003 İlk gebeliğim 18demj tam hatırlamıyorum ama pıt pıt diye hissettim şuan 28+2 haftalıgiz baya hareketli heleki uzandigimda felan sağlıkla gelsin inşallah hepimizin bebekleri
aylaamomm Bazen bende karnımda böyle titreşim hissediyorum daha 16 dayızda bide bugün vajinamda böyle ağrı mı desem ağırlık mı desem öyle bişey hissediyorum