Kızlar 31.haftadayım akşamları bebeğin hareketlerini çok daha fazla hissediyorum ve bebek kendini toplayıp tekrar salıyor kasılma gibi. Vajina bölgemde de batmalar hissediyorum. Ebe bebeğin başı aşağıda olduğu için normal diyor ama ben çok rahatsız hissediyorum. Sizce 2. Gebeliklerde bu haftalarda böyle hissetmek normal midir