Diki 12 Aralıkta gideceğim inşallah randevu aldım. Gecen hafta arkadasım gitti memnun kalmıs esini de sokmuşlar iceri ye fotograf vs cekmeye de izin verilmis. Yani genel olarak yorumları iyi. Ama 2 hafta oncesiinden randevu almanız gerekiyor yogunlık oluyormus. 20-25 haftaları arasında bakılabiliyormus