Arenbade Bebeğim 4 aylığı doldurdu 5 den gün alıyor suanda habire gıcık gibi öksürük tutuyor uykusunda bile arada arada öksürüyor emiyor suyla destekde yapıyorum geçermi ya da ne yapmam lazım
Arenbade Arenbade aspiratorle burnunu açsammı onlamı alakalı çünkü biraz balgam gibide burnundan hırıltıda geliyor ateşi yok kayınvalidem grip diyor ama bilemiyorum