Zeyybdk @"bahardaa aynı gün doğumumuz canım inşallah sağ salim kucağımıza alırız benim de 2. Sezeryan korku ve bende 🤔
Makbule_199110 bahardaa haftaya çarşamba suni i ile dogum yapacagim 2cm acilmam var stres heyecan hep karisik
Ozgenurglnc Nazan_Sarenaz67 normalde benim de aldığım gün 26 Kasım ama açılmam var şimdiden bakalım inşallah bekler oğlum 🥹