Kızlar bugün sabahtan beri ellerim kollarım ayaklarım ve yüzümde uyuşma gibi kaşıntı gibi anlam veremediğim bir şey var şiddetli bir kaşıntı değil ama hafif hafif uyuşup kaşınıyor ödem mi oldu birden bilmiyorum çok rahatsız ediyor ellerimi suya tutasım geliyor tehlikeli mi bu