Nihaldc Güngören de ilgi hastanesi hakkında bilgi tecrübe ve yorumlarınızı alabilir miyim?? Emel hanıma gidiyorum ancak fiyatlar beni biraz korkutuyor. Memnun kalıp verdiğim paraya değsin istiyorum.
Aysesare Nihaldc Ben Bilal beye gidiyorum. Aşırı memnunum ve hastanenin eski çalışanıyım 😊 şuan çalışan bütün hastane çalışanı arkadaşım Bilal beye gidiyor
Krasivyy Nihaldc ben bekarken çok sık ağrılarım oluyodu gidiyodum kızıl saçlı bi bayandı sanrıım harika ilgileniyodu
Nihaldc Aysesare bende emel hanımdan gayet memnunum aslında ama yeniyildan sonra yine zam yapmışlar. Açıkçası bu bütçeye memnun kalamamak benim derdim 😢😢 bilal bey ücret olarak ne aliyor acaba?
Aysesare Nihaldc Tabiiki bütçemizi de düşünmek zorundayız. Ben eski çalışanı olduğum halde , tavsiye üzerine Bilal beye gittim. Başından beri halbuki Emel hanıma gideceğim diyordum 😊😊😊
Nihaldc Mervenin 100 tl ödüyorum muayene için. Tabi doçent doktor olmasından kaynaklı. Dediğim gibi doktorumdan oldukça memnunum ancak doğum,doğumhane hemşireler odalar vs kısaca memnuniyet hakkinda bilgi almak istedim..
Mervenin Aysesare 60 dnd uyguna özel hastane bulamazsınız diye düşünüyorum benm tanıdığm çok ıygun olduğnu aöylemişti ordan biliyorum
Nihaldc Aysesare 60 tl uygunmuş ben emel hanıma 100 tl ödeme yapıyorum. Henüz doğum fiyatları hakkında da bir bilgi almadim 🤓🤓
Krasivyy Nihaldc yok o değildir o zaman bnm gttiğim açıktı çok beğenmiştim şimdi evim uzak yoksa kesin gderdim
Nihaldc Aysesare o kadar mı diosun 😀😀 kafam karıştı suan bu konuyu degerlendiriciiiim. Teşekkür ederim bilgi için. Bu arada eski çalıdandınız. Odalar vs nasıl acaba var mı bilginz
Aysesare Nihaldc hahahahah o kadar diyorum😂😂😂 odalar güzel ferah küçük odalar da var ama Doğumdan önce gidip odaya bakabiliyorsunuz eğer masa falan ayarlayacaksınız
Nihaldc Aysesare sana çok teşekkür ederim. Çok yardımcı oldun 😘😘 hayırlı sağlıklı doğumlar olsun inşallah 😍😍