Esrakalkanc Kızlar İlk bebegıme hamıleyım fakat cok korkuyorum yanlışlıkla hamıle kalmaktan forumda cok goruyoruz korunarak hamıle kalanlardan sız neler söylemek istersiniz
Ebrueren Esrakalkanc bende 2 ye hamileyim 3 ye hamile kalmaktan korkuyorum iğne şişeriyor spralda beni korkutuyor
basakc36 Esrakalkanc en güzel korunma yöntemi prezervatif. Ama hiçbir korunma yöntemi %100 koruma sağlamıyor 🙄
babygst Esrakalkanc ilki tüp bebekti doğal zor dediler 3. Ayda kaldım bana kalırsa doğumdan sonra iyi bi korunma yöntemi yap ben yapacağım nasipse yani emzirmede korumadı beni
turkan403 Esrakalkanc emzirirken üçe gebe kalan ben daha kızım bir yaşına girmemişti 🤦😂 en güzel korunma yönetimi eşin korunsun bence diğer türlu arkadaşım hem hap hem perzvatif ile gebe kaldı şok oldm
isiksinem45 Ebrueren Hamile iken tekrar hamile kalmaktanmi bahsediyorsunuz arkadaşlar anlamadim ben pek ama
Esrakalkanc basakc36 yırtılma ıhtımqlı cok korkutuyor beni ya ya İnce alsan yırtılsa fark etmesen doğru marka almak da onemlı eczaneden
Esrakalkanc turkan403 kız ben de diyordum hem yazz dogum kpntrol hapı alıyım saatı saatine ıceyım her gun hem de prezervatıf kullanalım dogumdan sonra diyordum duzenlı saatı saatine almıs mı hap
turkan403 Esrakalkanc emzirme döneminde icliyo mu ki o hap o kadar bilmiyorum ama hamile oldunu ogrendinde nasıl nasıl diyp isyan eti😂
Makbule_ Esrakalkanc birinciyi doğurduktan sonra ilk bir sene çok korkuyordum kızım bir yaşını geçtikten sonra korkum gitti olursa olsun kafasındaydım 2 çocuk istiyorduk şimdi ikinciye hamileyim 35 haftalık 2 çocuk yeter bana kaza olmaz inşallah araları 40 ay olacak
Busrw Esrakalkanc ablamın eltisi süt koruyor kafası ile hiç korunmamıs 8 ay önce doğum yapmıştı 5 aylık hamile imiş yeni öğrenmiş sen ve esin mutlaka korunun korkmayın