35+5 gebeyim bugün sağlık ocağına son izleme gittim yeni bir hemşire gelmiş 60 yaşlarında rutin kontolleri yaptı .tansiyon kalp atışı falan baktı daha sonra bakalım kanala girmiş mi dedi eliye kasiklarima baktı bastırdı kafası tam şurda 1 hafta 10 güne dogurursun kanala girmiş dedi . Cuma günü doktor kontrolüm var o zaman doktoruma soracağım sizce hemşirenin dediği doğru mudur ? Acaba ebe miydi önceden dedim ama aklıma da gelmedi sormak o an telaslandim