Kızlar merhaba bir soru sorucam lütfen bilgisi olanlar cevaplaya bilirmi gittiğimde doktorumada sorucam tabiiki ama önce böyle sorayım dedim. 30 haftalık hamileyim geçen ultrasonda suyum biraz fazla çıkmıştı. Dün gece oğlum erken uyumuçtu bende fırsat bilip evi toparlıyayım dedim işimi bitirdikten sonra karnımın altında azcık ağrı oldu sinra benden bir şey geldiğini hiss ettim baktığımda azcık suyumun geldiğini gördüm. Akıntı falan diildi suydu yani. Bu korkulucak bir şeymi? Ne yapmam lazım