huvuuuuff Merhaba hanımlar 1 oğlum var ve 1 yıldır 2. Çocuğu istiyoruz olmuyor hatta 13-14 ay oldu. Bunun için doktora gideceğim ama sanki adet zamanı gidilmesi lazım diye duydum doğru mu ?
ilkgozagrimhavinim huvuuuuff benimde bir kızım var o hemen olmuştu. İkinci bebeği istediğimizde korunmayı bıraktık 10 ay olmadı. 9.ay kontrole gitmiştim. Adetin 2 veya 3. Günü gidiyorsun. Vajinal muayene vr bazı kan testleri yapılıyor. Bende bişey çıkmamıştı bir sonraki ay hamile kaldım zaten.
huvuuuuff FatmaB_ aa öyle mi yarın benim 4. Günüm bi gideyim sorayım bakalım doktora, teşekkür ederim cevap verdiğiniz için ☺️
FatmaB_ huvuuuuff bir de ben bu hormon ilacını kullanmıştım. ( cyclo-progynova ) Yumurtalıklarım çalışsın diye. 1 ay kullandım regl oldum. Diğer ay hamile kaldım 🥹