Ezell46 normal kontrole gittiğimde tansiyon 13/8 çıktı 2 3 kere ölçüldü yine bu şeklde çıkıyodu, sonra kardiyolojiye ve perinatolojiye sevk ettiler, perinatolojide 14/9 oldu. Yatış verdiler, yattığımda idrar bidonu verdiler, 24 saat idrara bakıldı 563 gibi bir rakam çıktı. Fakat sürekli tansiyon ölçtüler ve yüksek çıkmadı birdaha, bu sebeple geri taburcu olabildim 2 gün yattım, evde takip etmek şartı ile.