Kızlar 14 aylık bebeğim var sezeryan olmuştum çok güzel geçmişti ama 2. Gebeliğimle aralarında 19 ay olucak yani bebeğim 1 yaşındayken hamile kaldım aslında korkum şu aralarında az var bu doğum sonrası sürecim zor olursa acılı olursa diye korkuyorum birde benim dikiş yerim kabarıık orası da daha farklı kesilicek 15 haftalık hamileyim şimdeden korku bastı ilk gebeliğimde son aya kadar korkum yoktu 😔 benim gibi olan varmı