Geçen hafta perşembe detaylı ultrason yaptırdım kan testim bu hafta perşembe çıkıcak… geçen hafta doktor kıza benziyor demişti bu haftada sonuçlarımı almaya ve göstermeye gidicem gittiğimde yine ultrasonla bakarmı sizce yoksa sadece kan testine sonuçlarımamı bakar bu arada kadın doğum doktoru değil perinatoloji doktoru ve devlet