Mucizeeanne büyük ihtimalle mantar oluşmuştur. Fitil veriyor Doktorlar onun için. Bir de günlük 3 defa çamaşır değiştiriyordum ben. Ayrıca çamaşırları ütülemeden giymeyin. Çamaşırlarınızı diğer giysilerinizden ayrı yıkayın. Ben peçete bile kullanmıyordum. Peçeteler de enfeksiyon ve mantar yapıyor. Mümkünse tuvaletinizi de tek kullanın. Değilse ben her oturduğumda siliyorum. Maalesef gebelikte benim vücudum enfeksiyona ve mantara daha yatkın oluyor. Çok dikkat etmek lazım