Adetim dün bitti. Bende bugün bu ovulasyon testine başladım bana uygun bi saat oldugu için 15.30 da yapıyorum iki saat önceden sıvı alımını kestim ilk gün silik çıktı tabi. İlişkiye de yarın başlıcaz insallah. Bende şeyi merak ediyorum ilişki sıklıgı ne olmalı? Yani yumurtlamadan önce de 2. Çizgi hafif koyulasmaya baslar ya o zamandan catlamaya kadar her gün mü ilişki olmalı bilen vardır insallah?