bussraozturk anneeolmkkk var gözüküyor canım adetin geçmiş miydi. Ben adetten 5 gün önce yaptım bundan hafif daha koyu oldu adetim 2gün geçti bugün kan verdim beta 1277 çıktı
Kajuu8 bussraozturk bende adetten 5gün önce yaptım ikisindede çıkmadı bugün 3hün gecikti yatın test alıp yapıcam inşAllah gebeyimdir
anneeolmkkk Normalde bugün olmam gerekiyordu ama olmadımm. Testin yorumlarında yalancı pozitif çok veriyor yazmışlar sevinemedim🥺