Yenıdogan bebegmin bezini 2 saatte bir değiştiriyorum kızlar normal mi az az da olsa hep kaka yapmış oluyor kaka olmasa bile çişli bezini de bekletmiyorum ben mi çok pimpiiirikliyim yoksa olması gereken mi bu. Böyle giderse batcaz😄 bu şıklık ne zaman değişecek hep böyle mi olacak kakası vs zamanla azalır heralde diye düşünüyorum gece de aynı şekilde emzirdikce değiştiriyorum hep gece uyandırmayı kesince bezini değiştirmek için kaldıracak mıyım kaka tabi ki ama çiş sabaha kdr dursa sıkıntı olur mu biraz karısık oldu sorı soru üstüne ama acemilik hor görün🙈🙊