ElifLeyla yok canm Dâhiliye ye gittim Dr um iyi olunca bırakmadım.bizde yakın aile çevremde tek benim.zor günler geçirdim belki de onlar etkiledi.bana Dr troidler orkestra nın şefi gibi yönlendirmeyi o yapıyor dedi.şu an ilaçla iyiyiz bizde inşallah sorun çıkmaz bi daha ömür boyu ilacı talim anladığım kadarıyla