Arkadaşlar, hep duyarız ikili tarama testi riskli geldi ama çocuk sağlıklı doğdu vs anlatmak istediğim tam olarak bu. İlk gebeliğim ve ikili tarama testinde ense kalınlığı 5.4 çıkan bir anneyim. Kan testi sonucum normal ama ense kalınlığı yuksek denildi. Tabi hemen araştırmalara başladım down sendrom riski hastalık ihtimalleri vs. Anmiyosentez sıvı alımı önerildi ama eşimle bu bebeği istediğimiz için ikimizde razı olmadık. Çünkü sonuç ne olursa olsun biz bebeğimizi Dünya’ya getirmek istiyorduk. Ayrıntılı ultrasonda ise kalp damarları ile ilgili incelik görüldüğü için kardiyoloji bölümünde takipli oldum. Şu an 13 günlük anneyim ve Genetik testimiz çok şükür sağlıklı bir birey olduğunu raporları. 46 kromozom xx, incelenenlerde ise hastalıga rastlanilmamistir. Demem o ki hamilelik zorlu bir süreç ama her şeyden önce kendinize ve bebeğinize güvenin.