Braun kullanıyordum 10 yılı geçkindir geçenlerde bozuldu o kadar seviyordum ki tamirciye götürdüm yapılsa daha kullanacaktım o kadar memnundum iyonluydi ama olmaz dedi neyse biraz araştırdım Philips 7000 serisi kafama yattı onda da iyon özelliği var onu sipariş vercek gibiyim