Nazli_3009 17 gün önce kürtaj oldum sonrasında çok az lekelenmeler oldu düne kadar bugün bel ve kasık ağrım arttı ve daha fazla kanama yaşıyorum (regl gibi) . Bu kadar kısa sürede regl olunur mu ?
Deniiizzz Nazli_3009 yok bitanecim o regl işte bende kürtajdan 15 gün sonra oldum doktoruma sorduğum da regl gördüğümü söyledi hatta böyle erken olunca vücud daha çabuk toparladığını söyledi çünkü kürtajdan sonra düzen değişebilir uzun süre regl görmeme olabilir demişti.
Aleyysss000 Nazli_3009 herkesin ki bir olmaz değişir bende 20 gün sonra olmuştum 13 gün kanamam oldu sonra bitti 1 2 regl sonra da düzene girdi
Nazli_3009 Deniiizzz anladım canım ilk gebeliğimdi o yüzden pek bilgim yok acaba ters giden bir şey yüzünden mi kanama arttı diye düşündüm çok teşekkürler 💋