Tubakrgn000 ay yaa ilk doğumda suni sancı aldım en başta sancı gelmedi ama en büyük korkum doğum sırasında altıma yapmaktı 😶 benimde sürekli WC isteği geliyor gidiyorum birşey yok dk başı wcdeyim sonradan sancı da gelmeye başladı birde doktor geldi 7 cm olmuş dedi doğuma aldı çok hızlı açılmam olmuştu Allah’ta wcde doğurmadim 😅😅