sendekimsinnn bana bir hoca söylemişti dilimden düşmez ‘ya rahman ya rahim’ ben hiç dilimden düşürmedim onu bir de inşirah suresi okudum hep anlamına bakın muhakkak aslında hepimiz için çok hayırlı bir dua (bütün dualar gibi) gerisi zaten rabbimin istediği gibi oluyor benim ilk bebeğim hiç bir sebep yokken bi anda kalbi durdu ve kaybettim 3 aylıkken çok üzüldüm 2 3 ay kendime gelemedim meğer her şey yazılıyormuş eğer o bebeğim yaşasaydı benim doğum yaptığım zaman annemin hastalandığı zamana denk gelecekti belki ben annemin son anlarını göremicektim elimden gelen yapamıcaktım ve bunun sonunda bir sürü sıkıntılar çıkıyor ki en tehlikelisi lohusa depresyonu. O yüzden dilimizde dua kalbimiz ferah gerisini Allah’a bırakıcaz.