Arkadaşlar merhaba. Tüm ihtiyaçlarımı tamamladım neredeyse bir tek bu konuyu netleştiremedim. Kimi anne çok memnunum diyor kimi anne ise doktor reflü tanısı koymadıysa gerek yok diyor. Sizler reflü yatağı aldınız mı veya aldıysanız kullandınız mı. Memnun musunuz memnun iseniz hangi markanın hangi yatağını aldınız yardımcı olursanız çok sevinirim 🙏