Ben de korse giydim hastaneden çıkmadan daha hala da korse giyiyorum ama ameliyat olmamışım gibi filan hissetmedim gayet acılar içindeydim 😅 ama varis çorabı giydirmedi kimse bana bilemedim 🤔 benim de tam kesinin üzeri şişmişti normal dediler geçti sonra