Lucky_1 Yeni hamile olduğumu öğrendim hastaneye giderken türbe varmış önünden geçince bir şey olur mu
Deniiizzz Lucky_1 ya öyle bir şey olabilir mi Allah aşkına büyüklerimizin hurafeleri Üsküdar da oturuyorum sağım da Mahmud hüdayi hz solum da bi sürü türbe, yatır var ben yanmışım o zaman 😂
Edoss123 Ben köyde oturuyorum. Köyde de birçok türbe var. Burdaki kadınlar içine girersen bebekte leke olur diyorlar. Önünden geçmeyle birşey olmaz inşallah Allah’ın izniyle ☺
Lucky_1 Olmaz heralde daha bebek bile denemez sonuçta dimi eskiler leke olur fln derler ya ondan sordum
Aslaninannesi_ Ay Allahım daha neler duyucam ne olabilir ki türbedeki kalkıp bebeğe birşey mi yapacak daha derdi yok 😀