HADRA1 elifzubeyde evet ben de şuanda ona gidiyorum güven veriyor sadece kilo konusuna takıntılı galiba 😀
elifzubeyde HADRA1 ama söyle söylemek isterim yapılan testlerde yanılma payı var mümkünse başka hastanede testlerinizi yaptırın tavsiyemdir
elifzubeyde HADRA1 Medipol hastanesine geçmiştim riskli gebelik olunca Üsküdar’da bi hastaneye gidiyorum şimdi
HADRA1 Ben çapada oturuyorum.avrasya hastanesinde mi yapılan testlerde hata oluyor ? Bugün orda ikili test yaptırdım
elifzubeyde HADRA1 evet benim ikili testim yüksek riskli çıktı orada yaptırmıştım fetal dediler yaptırmadım direk devlete amniyo yaptırdım ve testim temiz çıktı hamdolsun
elifzubeyde HADRA1 yanılma payı var dediler ama down yada genetik rahatsızlık dedi tam net diyemediler bende başka hastaneye başvurdum bu sebeple ama Nurcan hoca çok iyi testinde ben sorun yaşadım