Benim çıktı, gastroenterolojiye gidip USG ile baktirdik. Taş yağlanma var mı diye. Yeni başladığım ilaçları kestim. Biraz düştü. Önce demir ilacı sanmıştım sonra mısırı çok yemiştim ondan olduğunu düşündüm onu kestim. Bi de sarımsak düşürüyor
Fakli olarak ne tüketmeye başladın onu düşün ya da yeni bir ilaç genelde sebep onlar oluyor