Ben ediyorum sonra vazgeciyorum. Bi yanım aslında gerçektende istiyor ama zorluğu da var. Çevre de etkili bu durumda benim çevremde çoğu kişi ard arda dogurma taraftarı olduğu için aklıma giriyorlar benim de kararım çabuk değişiyor bi uzun süre istemiyorum diyorum bi istiyorum