Mrvemr3449 niye zararlı olsun asıl tetanoz aşısı olmazsan zararı var internetten de araştırabilirsin sonuçta doğum yapacaksın her ne kadar steril olsa da doğumhane 1 aleti bile temizlemeseler enfeksiyon kapabilirsin ve buda çok tehlikeli bir durum özellikle doğum sırasında niye hem kendini hem bebeğini riske atasın ki sadece ağrısı oluyor kolunda o kadar