Nur3838 Kızlar bende pıhtılaşma problemi var iğne asprin kullanıyorum. Ayriyeten şeker yüklemesi çevremde kimse yaptırmadı yaptırasımda yok. Hem pıhtılaşma tedavisi görüp hemde şeker yüklemesi yaptıran veyada yaptırmayan varmı aranızda ?
beyazmelegim Nur3838 bende pıhtılaşma bozukluğu var bende iğne ve hap kullanıyordum şeker yüklemesi yaptırdım sorun olmadı hatta 2 doz tetanoz aşısı da yaptırdım bunların hepsi gerekli normal gebelik gibi düşünün şeker yüklemesi de çok önemli yaptırın derim
Nisbaral İkisinin bağlantısı var mı acaba ben de pıhtılaşma için iğne kullanıyorum doktorum yaptır dedi
Bhr16 Ben kan pıhtılaşması icin igne ve hap kullanıyorum şeker yüklemesini yaptırdım bir sorun yasamadim