Lalaydnn bende bugün gittim 32 olduk bugun.. 1650 çıktı boy 43 ve hafta olarak haftasına uyumlu, bebek biraz zayıf fakat gelişim geriliği var diyemeyiz kesinlikle dedi. Bir ay o kadar düzenli ve güzel beslendim ki önceki kontrolde düşük çıktı kilosu diye yumurta kaşar ceviz et tavuk balik süt hepsini aralıksız bir ay düzenli tükettim. Bebek alabileceğini aliyor bence, beslenmemiz ile cok ilgili olduğunu düşünmuyorm(sağlıksız beslenmeyin tabiki )genetik faktörlerlede alakali çok da moral bozmak lazım öyle aşırı bir kilo farki yok gibi geliyor bana 🌸