Cuma günü eski sezaryen dikişimde incelme olduğundan kontrole çağırmıştı doktorum yinede hazırlıklı gel gece yemek vs yeme demişti. Normalde 11 kasımdaydı doğumum. Sabah kalktığımda sancım vardı fakat sancı yüzünden çok yanıldığım için pekte oralı olmamıştım. Neyse hastaneye gittim nstde sancım kuvvetlenmeye başladı. Doktor yatışımı yaptırdı ve ameliyata alınana kadar resmen normal doğum sancıları çektim yaklaşık 2 saat kadar. Saat 1 gibi ameliyata alındım. Veeee 26 dakika sonra minik mucizemi gösterdiler teyzeleri. İlk doğumumda çok nazlanmıştım çok canım yanmıştı fakat bu sefer kendimi şartlandırdığımdan daha güçlü ve daha hazırlıklıydım. Akşam 9 gibi yürümemi istediler kalktım acısada ağrısada yürüdüm. Zaten sonrasındada yatmamaya gayret gösterdim. Tabi hala ağrılarım sızılarım var yok dersem yalan söylerim. Ama kucağıma aldığım mucizem her şeye değer. Gelelim süt konusuna ilk 2 gün sütüm yok denecek kadar azdı ve bebeğim memeyi reddetti. Hastanede şırınga ve mama ile beslendi. Eve çıktığımda sütüm artmaya başladı muhtemelen hastane stresi ile başa çıkamamıştım. Tabi meme reddi devam etti. Şimdi silikon uçla emziriyorum. Merak ettiklerinizi cevaplayabilirim aklıma çoğu detay gelmiyor. 🌸🌸