Maviss718 Kızlar bebeğim 36 günlük aşırı gaz problemi var sürekli ıkınıyor ne yapsam işeye yaramıyor böyle olan varmı siz ne kullandınız yardımcı olursanız sevinirim
Mlsaa99 Maviss718 arkadasim bir baharati kaynatip iciyordu kendisi sutundeki gazı almış cocuk rahatlamis. Ama cok zayiflamisti istersen sorabilirim ne oldugunu aklimda kalmadi
canimyavrum_ Maviss718 merhaba bir ablamin bebeginde vardi gaz sorunu metsil kullaniuyodir diye hatirliyorum kardesimde kimyonlu su yapiyodur bunlari arastirin isterseniz yanlis bilgi vermek istemem hatirladiklarim bunlar
Gizemburcuu Maviss718 Maviss718 Merhaba Sab smplex tek başına etkili değil demişti doktorum yanında bio gaia damla kullanırsanız etkisini görürsünüz inşallah. Ben oğlumda her emzirme sonrası mutlaka ağzından gazını çıkarır karnına masaj yağı ile masaj yapardım. Kiraz çekirdeğini fırında ısıtıp karnına sarıyordum tabii kendim de kimyonlu kaşık kaşık yedim 😂 çayını içtim o dönem kimyonlu yatıp kalktım. Bu şekilde gaz sıkıntımız kalmamıştı şükür. Şimdi ikizler yolda Allah izin verirse onlarda da bu yöntemleri uygulayacağım. 🥰 Maviss718
Yelda21 Maviss718 Biz doktor önerisiyle Giyulax damla kullandık çok memnunuz bir kaç arkadaşta bebeğinde kullanmış hepsi çok memnun kaldı, yalnız eczanelerde yok internet sitesinden aradık istedik.
Booksandcats Benim bebeğimde de vardı aynı problem bugün 58 günlüğüz doktorum süt ve yumurtayı hayatından tamamen çıkar dedi 1 haftadır yemeklere tereyağı dahi kullanmıyorum çok şükür en ufak bir sancısı olmadı gaz için herhangi bir damla falan da vermiyorum
Yelda21 Booksandcats İşte bu dediği laktoz intoleransı, biz Giyulax damla kullandık çok memnunuz. Bebişler sütün içindeki şekeri sindirmek için yeterince laktaz enzimi üretemediğinden kaynaklanıyor tüm mesele.
Emel_11 Maviss718 ben kızımda hep yemek sonrası kimyon çayı içerdim o şekilde emzirirdim o iyi geliyordu, bio gaia kullanıyorduk başka damlaya ihtiyacım olmadı 2. Bekliyoruz umarım çok gaz problemi olmaz her bebek farklı oluyormuş öyle diyorlsr
Tugba7_ Merhaba benim oglumda ilk 3 ay çok vardı , kimyon tohumu ( tozu değil tohum olmalı ) suda kaynatip soğuyunca biberonla veriyordum . Doktorum 50 ml kadar verebilirsin demişti ben durumuna göre 20-30ml veriyordum şifa olmuştu .
Alisde Maviss718 vallahi ben her yolu denedim banamisin demedi cocugun gazi yemeden icmeden herseye dikakt ettim 2 gaz damlasi kullandım yok cok zor birsey allah yardımcın olsun insallah sen bi çözümünü bulursun 🥲💗
Alisde Maviss718 benim tam 4 aylikti ozamanlar gecmisti sonrasi epey azaldi hic kalmadi diyebilirim ama 4 aya kadar saglam cektik 🤦♀️🤦♀️