Şikayetin ne bende de hafif kızarıklık ve yanma var 6 buçuk haftalık hamileyim prpgestan fitil kullanıyordum doktorum bir taneye düşmemi yazdı başka bişey yazmadı bol su içiyorum sürekli iç çamasırı değişiyorum ağ kısımlarını ütüleyerek sende orayı nemli bırakma kuzum