Edirefp Sen vajinal olarak kullan her gün üç kereyse iki saat yat. Ben baştan beri kullanıyorum şimdi 26 haftadayım bi kereye alıyorum şuan, bu Progestan’dan mı hiç bi kanamam olmadı ama ben vajinal olarak her koyduğumda iki saat yatıyordum. Özel doğum doktorum demişti. Ağızdan da oluyormuş ama bulantı yapar diye vajinal kullan dedi.